2006-12-16

Nydischad, sminkad, påklädd, utvilad och så shoppingsugen! Ska alldeles strax ta en buss till Spånga och träffa Jennie och sedan ska vi in till stan och träffa massa människor på hogträffen! Ska bli jätteroligt, ska speciellt hålla utkik efter Sofia och Jenny, och Jasaman of course! Sen tänkte jag troligen stanna kvar lite i stan efteråt och få de sista julklapparna avklarade.
Imorgon kanske vi ska hugga gran, eller vi ska hugga gran men jag får se om jag hinner/orkar följa med. Tveksamt, förträffen börjar ju 16.00 så...

Kamera, pengar & SL-kort ligger i väskan tillsammans med tuggummi och andra nödvändigheter så nu är jag fit for fight. Ska kolla igenom bloggarna som jag har i favoriter och ja, sedan ska jag väl trippa iväg.
Ses ikväll, förhoppningsvis är jag julklappsfärdig då! <3
(a)

Inga kommentarer: