2007-01-12

tolfte januari



Bilden: Jag i provrummet på Gina Tricot. Jag köpte den koftan och leggingsen som jag har på mig, men de syns inte direkt, haha!
Dagens låt: "Jag är lycklig, ja jag är lycklig. Ja jag är lycklig måndag tisdag, onsdag torsdag, fredag lördag. Jag är lycklig, ja jag är lycklig. Hela veckan lång." - Pippi.

Dagarna bara rullar förbi. Idag har jag varit i skolan, det var slappt precis som resten av den här veckan. Efteråt tog jag, Emma och Annie tunnelbanan till Solna och vi fick sällskap av Mimmi och Erika en bit, de skulle till stan. Väl framme i Solna kollade vi i affärer och jag köpte massa grejer!

  • Nattkräm från Yves Rocher
  • Ögonskugga från Make Up Store (hade 50 kronors presentkort från Veckorevyn och den kostade bara 60 så jag betalade 10 kronor, men hon i kassan försökte lura på mig både borste och tidning :\)
  • Vit kofta från Gina Tricot
  • Svarta leggings från Gina Tricot
Ja, det var väl det. Sen fick vi i alla fall skjuts hem av Annies mamma (tack!) och då började jag och lillebror med maten, tacos. Sen har vi ätit och jag har målat naglarna, suttit här och kollat på Let's Dance. Imorgon ska jag och Mimmi sova hos Elin och det ska bli så jävla kul! Saknar henne så grymt mycket, <3.Karin hjälpa till med julgransplundringen i kyrkan, det är en nyckel till konfen. Ska bli kul och annars har jag ju Karin i alla fall. (a)

Inga kommentarer: