2007-01-07

Hela dagen har jag saknat allting så grymt mycket men nu börjar det faktiskt kännas bättre, visst saknar jag fortfarande allt och alla mycket men ja, jag har chattat med dem på msn och jag har skrivit till de på pa och kollat bilder. Även om man inte saknar alla så saknar man allt, helheten.. Det som gör allting så underbart. Jag kan inte ärligt säga att jag saknar alla, men jag saknar allt. Jag saknar det som alla gjorde till en helhet. Visst saknar jag vissa mer, vissa kommer jag träffa i skolan på tisdag och vissa kommer jag kanske aldrig att träffa igen. Men jag har haft världens underbaraste dagar tillsammans med fett fina människor och jag kommer sakna många mycket!

Kursens låt: Kiss i sängen & ha det bra, ligga lite och fundera. Varm om skjärten som en sommardag, jag tror jag kissar lite mera.
Kursens låt 2: Do you wanna be my fjortisboy?
Kursens humor: Kiss&bajs
Kursens humor 2: Lökar
Kursens citat: Simon: Jag tänkte på toast&lökar, NEJ jag menar purjolökar! <3
Kursens lek: Smurfleken (Astrosmurf, saft saft hallonsaft, bättre saft har ingen haft!)

Imorgon ska jag slappa, sista dagen på länge! Typ. På tisdag ska det bli sjukt kul att träffa alla i skolan, men skolan börjar ju liksom. Fast det ska ändå bli ganska kul, jag har ju en bra klass & bästa enheten så jag lär ju överleva, <3.GOSH JAG SAKNAR HENNE!

Inga kommentarer: